StyleSpelledBackwards

200210

Posted in Look of the day, Pelou by stylespelledbackwards on February 23, 2010

Maybe you remember I told you that I would make a pair of pants of my glitter fabric from Bali. Well this is the result. Do you like it? I wore them saturday night, but neither of my friends had their camera with them, so unfortunately I have no pictures from saturday, but this is how I styled them.

Som sagt ville jeg lave t par bukser ud af mit glimmer stof fra bali. Her ser i resultatet. Kan i lide det? Jeg er i hvert fald glad for dem. Alle mine veninder havde glemt vores kamera i lørdags da jeg luftede bukserne, og derfor får i ikke lige nogle billeder derfra, men her er lige en hurtig rekonstruktion af hvad jeg havde dem på til.

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sofie B said, on February 25, 2010 at 11:11 pm

    Så fine!🙂

  2. Frederikke said, on February 28, 2010 at 7:57 pm

    Hej pernille
    Jeg har efterhånden haft et crush på de hæle et stykke tid, så jeg ville elske at vide hvor de er fra?
    P.s. bukserne er skønne


Leave a Reply

