StyleSpelledBackwards

19.05.10 – Danmarks designskole

Posted in Look of the day, Mixer by stylespelledbackwards on May 19, 2010

Idag har været en god dag. Jeg har fået brev fra Danmarks designskole. Nu er jeg blevet erklæret egnet til at gå på skolen. Desværre betyder det ikke at jeg kommer ind. De skal nemlig nu udvælge hvor hvem af de egnede der skal have en af de 105 pladser. Jeg ved kke hvor mange jeg er oppe imod nu, men jeg får først det sidste og endelige svar d. 30. juli!! og det er der jo laaaang tid til.. Men jeg kan ikke andet end at vente i tålmodighed. Anyway så er det virkelig dejligt at være kommet så langt i første hug! Og oveni er vejret fantastisk🙂

8 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sofie said, on May 19, 2010 at 8:05 pm

    vi krydser fingre for, at de vælger dig! At dømme ud fra dit design, har du i hvert fald talentet🙂
    Hvor er dine sko fra?

  2. sofie said, on May 20, 2010 at 9:09 am

    tillykke fra paris🙂

  3. Sophie said, on May 21, 2010 at 12:48 pm

    hvor er dine shorts fra?

  4. stylespelledbackwards said, on May 22, 2010 at 1:51 pm

    Det er et par vintage lædershorts fra Amsterdam!

  5. Tesa said, on May 29, 2010 at 5:48 pm

    love your jacket!
    xx

    http://tempspourlamode.blogspot.com/

  6. Rezflow (@rezflow) said, on April 19, 2012 at 1:10 pm

    Some nice clothes you make and I love how you love showing them off!

    I Love Shoes Song


Leave a Reply

