StyleSpelledBackwards

Undskyld !

Posted in Inspiration, Mixer by stylespelledbackwards on June 20, 2010

Hey

Undskyld for at der har været fuldstændigt stille i lang tid. Jeg har bare ikke været særlig meget hjemme på det sidste fordi jeghar haft så travlt med alt muligt.

Som tidligere skrevet er jeg blevet assistent for den super skønne stylist Lene Huusmann, og hende har jeg hjulpet med lidt forskelligt. Bl.a. var jeg med til at lave et modeshow som sirene lavede sammen med Elite models. Det var vildt spændende og det er super lækkert at hjælpe hende for ma lærer en hel masse og møder en masse spændende mennesker.

Derudover leder min veninde og jeg også efter lejlighed i byen som sindssyge. Måske har vi fundet en, nu krydser vi fingre .

Anyways, nu er det på tide at få lavet nogle indlæg igen ! Snart kommer roskilde og jeg glæder mig helt vildt og lige efter skal jeg 16 dage til Kina med min far, og min familie på den side, og ikke mindst en designskole som er på studietur dertil. Det er fordi min fars kone nogle gange underviser på skolen, så det er rigtig spændende !

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tatianna-Svane said, on June 20, 2010 at 9:09 pm

    Det lyder alt sammen meget spændende… Men savner nu dine indlæg!!! 😀
    Glæder mig til der sker mere på din blog!!😀


Leave a Reply

