StyleSpelledBackwards

China. Beijing – Shanghai – Hong Kong

Posted in Mixer, Uncategorized by stylespelledbackwards on July 8, 2010

Jeg er ked af at der er så stille på bloggen, men lige efter roskilde rejste jeg afsted til kina hvor jeg skal være i 16 dage endnu. Jeg er afsted med min familie og derudover er det en studietur for Teko designskole hvor min fars kone underviser. vi er så taget med og kan hægte os på alle de ture vi vil, så det er rigtigt spændende at være med på en designstudietur da det nok har en del relevans for mig. Jeg vil prøve at sætte nogle billeder ind en gang i mellem, men det er jo ikke ligefrem det der fylder mest når man er i et fremmed land.  Imorgen går turen med tog mod Shanghai! Vi ses

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anna said, on July 8, 2010 at 1:50 pm

    Ej hvor skønt med ferie i Kina, hvor er du heldig🙂

    /Anna
    infashionwetrustblog.blogspot.com

  2. Not a Paper Cup said, on July 21, 2010 at 1:15 pm

    jättefin blog!!🙂


Leave a Reply

