StyleSpelledBackwards

Please be mine !

Posted in Mixer by stylespelledbackwards on November 23, 2010

Jeg har eksamensprojekt på Danmarks Designskole. Og jeg har travlt. Det er psykisk ret hårdt synes jeg, men man må gøre sit bedste.

For at gøre en lang historie meget kort så skal vi visualisere en historie der følger berettermodellen og og som også visualiserer de 5 år på skolen. Pga. berettermodellen skal der opstå en konflikt.

Jeg er lige startet så jeg er slet ikke sikker på hvordan det her ender ud, men lige nu har jeg gang i noget med æstetik vs. ansvarlighed og etik ifht. pels, skind, læder, ruskind, fjer mm. Jeg har lavet nogle forskellige moodboards som jeg ikke har på min mac, men jeg har noget inspiration jeg kan vise jer. Jeg sal nok prøve at opdatere lidt, om projektet, for der er flere der gerne vil se hvad vi skal lave på skolen. Og lige nu har vi jo et helt års grundforløb, så opgaverne er ikke lavet til beklædning specifikt.

På dette “moodboard” er der virkelig mange ting der gerne måtte blive mine meget hurtigt. Især i denne kolde tid !

 

 

Leave a Reply

