StyleSpelledBackwards

Endelig

Posted in Mixer, New stuff by stylespelledbackwards on January 4, 2011

Jeg elsker udsalg. Jeg har længe gerne ville have disse beauties, men jeg havde lige lidt svært ved at bruge over 3000kr på dem. pludselig var de i stig P til 1900kr.. wee! Jeg har øbt alt for meget på udsalg, men jeg er glad for det hele.

Håber i alle havde en lækker nytårsaften. Jeg havde en pragtfuld aften og nat, bortset fra at min lille kamera blev væk :S Så ingen ordentligt billeder af mit outfit den aften .. ævæv

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. idaklarskov said, on January 6, 2011 at 1:11 pm

    Eiiiij. Dem ville jeg også så gerne have. Men for satan. Alle de gode butikker ligger jo i KBH. Ikke så godt at studerer i Århus! Og vildt billigt.

    Og godt Nytår til dig også.

    /ida
    http://idaklarksov.blogspot.com

  2. wingawing said, on January 6, 2011 at 2:01 pm

    kunne du så ikk bare tage billeder af kjolen nu?🙂 vil bare rigtig gerne se den d; Og du sagde os du ville vise noget af dit projekt fra skolen?? har glædet mig.. hvornår er det?❤ og vil du ikk nok vise noget af det tøj du har syet på skolen, og skrive lidt om hvordan det er atgå der ;D

  3. Ida said, on January 31, 2011 at 9:36 pm

    Godt køb. De er virkelig flotte


Leave a Reply

