StyleSpelledBackwards

Skole – skole – skole

Posted in Mixer by stylespelledbackwards on February 20, 2011

Lige for tiden har vi projekt på 1. år på Danmarks designskole. Og mange vil gerne vide hvad vi laver. Nu vil jeg prøve at tage mig sammen til at vise jer lidt fra det projekt vi har gang i lige nu..

I kan lige se den overordnede projektbeskrivelse:

Grundlæggende skal jeg lave noget med camouflage. Og jeg har tænkt mig at lave en kjole med silketryk der skal illustrere den moderne storbykvindes camouflage i København. Så imorgen skal jeg ud og tage billeder af de ting jeg synes definerer København. Herunder kan i lige se mit moodboard:

Jeg skal nok ligge flere billeder op snart🙂

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ida said, on February 22, 2011 at 11:10 am

    lyder spændene! Glæder mig til at se resultatet!

  2. sine said, on February 23, 2011 at 10:51 am

    Måske du allerede har set denne:
    http://www.toxel.com/inspiration/2011/02/18/the-invisible-man/

    //Sine


Leave a Reply

