StyleSpelledBackwards

Forårsindkøb

Posted in New stuff by stylespelledbackwards on March 26, 2011

Min veninde og jeg var lige inde i byen og købe lidt forskelligt.

Jeg kan klart anbefale at slå et smut forbi Bik Bok hvor de to fine bh’er er fra. De koter ikke mere end 79,’ pr stk.

Skoene har jeg ventet på og nu er de endelig mine..

Den sorte corsage, stod vi først og grinte lidt af, for som undertøj er den måske ikke lige mig, men den er perfekt udenpå en løs kjole eller tshirt.

Jeg er i gang med at lave lidt forskellige ting som jeg glæde rmig til at poste snart.

Rigtig god weekend.

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anne-Sofie said, on March 26, 2011 at 6:49 pm

    Hvor er bh’erne dog fine! Jeg finder aldrig noget i BikBok, men disse er da værd at gå derind efter🙂

  2. Svea said, on March 30, 2011 at 11:07 pm

    Hvor er corsagen fra?

  3. Mie said, on April 2, 2011 at 12:03 pm

    Hvordan er skoene å gå i? Er de komfortable? Fantastisk fine😀


Leave a Reply

