StyleSpelledBackwards

Skolestart DKDS

Posted in Mixer by stylespelledbackwards on September 8, 2011


D
et er dejligt at være startet på skolen igen og ENDELIG være begyndt på min linje – beklædning. Det er rigtig spændende og til jer der gerne vil vide lidt om skolen, skal jeg nok prøve at opdatere lidt om vores projekter osv.
Lige nu er vi begyndt på kontruktion, og er igang med “rummet omkring røven” som vores projekt hedder. Vi skal altså lære at konstruere nederdele og bukser i løbet af de næste uger. Det er spændende og man skal holde tungen lige i munden. For at have en fin bog man kan slå op i, efterfølgende, bruger jeg en del tid på at lave en fin konstruktionsbog🙂

 

 

 

 

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anne-Sofie said, on September 9, 2011 at 2:57 pm

    Hvor har du det farvede tape fra? Jeg har det selv, men i andre farver..🙂

  2. Simone said, on September 10, 2011 at 4:45 pm

    Super lækker blog du har dig her!
    Jeg følger helt sikkert med (:
    Du kan kigge mig og evt følge også?
    simone-bp.blogspot.com
    – simone xx


Leave a Reply

