StyleSpelledBackwards

Søndag

Posted in Mixer, New stuff, Uncategorized, Vintage by stylespelledbackwards on September 18, 2011

Idag smuttede min roomie og jeg lige ned forbi jægersbogrsgade-loppemarked. Det var rigtig fint og jeg fik købt nogle flotte ting.. Men hvorfor er det at man bliver ved og ved at købe nå man allerede har masser i forevejen?    Vel fordi man altid mangler tøj og sko og og og og og….🙂 Udover billeder fik jeg også købe et par fine lidt suit-agtige bukser fra Acne.

Billi Bi skoene er ikke nogen jeg købte på loppemarkedet, men nogle jeg købte den anden dag, og er lidt i tvivl om jeg skal beholde dem, Tænker bare at de er nogle fine hverdagssko..

 

 

Nag pink Blazer


Acne kjole

Bluseskjorte fra H&M

Fin vintage kjole-bluse med pallietter og dyb åben ryg..

 

Men ja, man har jo masser

Leave a Reply

