StyleSpelledBackwards

Design

Posted in Pelou by stylespelledbackwards on October 17, 2011

 

 

 

Endelig har jeg fået taget nogle midlertidige billeder af de designs jeg viste til Finderskeepers markedet. Mange har skrevet og spurgt efter billeder. Skriv endelig hvis i har nogen spørgsmål. Der vil komme nogle mere professionelle billeder snarest. Men skolen tager desværre en del af min tid lige nu.. Så for nu må i nøjes med disse. De fleste ting kan bestilles i forskellige materialer osv. Mail mig hvis i vil bestille: stylespelledbackwards@hotmail.com


12 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sidse said, on October 25, 2011 at 7:47 pm

    Hvor er paillet kjolen (Det er da en kjole, ikke?) bare smuk.. Hvad koster den?🙂

  2. louise said, on October 27, 2011 at 6:17 pm

    Hej pernille🙂 hvad skal du have for den bordeauxrøde kjole? hvor er den lækker!

  3. stylespelledbackwards said, on October 27, 2011 at 10:42 pm

    Hej. den skal jeg have 1000 kr for🙂

  4. Malou said, on December 4, 2011 at 9:08 pm

    Hej Pernille. Du bruger noget super fint stof! Du vil vel ikke ud med hvor du finder det henne vel?🙂

  5. Maria said, on May 19, 2012 at 12:46 pm

    Hej. Kan man bestille en af dine styles ?🙂 Hilsen Maria

  6. Maria said, on May 19, 2012 at 1:46 pm

    ej hvor godt. Jamen hvordan fungere det. Jeg kunne nemlig godt tænke mig style nr. 9. Koster den ikke 1500kr. ?🙂

  7. Annabal said, on May 19, 2013 at 4:25 pm

    Hej Pernille. VIrkelig God blog.
    Har et spørgsmål der måske virker lidt dumt, but here it goes.
    Når man er til optagelsesprøve inde på designskolen og skal vise sine styles går det så an at de mønstre man har lavet tøj på er købt med små ændringer?
    tak anyways.

    • stylespelledbackwards said, on May 19, 2013 at 4:33 pm

      Hej
      Tak🙂
      Det er helt okay, du spørger bare. Hvis jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt så tænker du på om det er okay at de styles du viser er nogle du har lavet ud fra møndtre du har købt i fx stof2000 og så lavet lidt ændringer ved?
      Jeg ved ikke helt hvordan det fungerer nu, eftersom i vist nok skal beslutte hvilken linje i vil ind på, hvor vi “bare” søgte ind på skolen og valgte linje senere.
      Først laver du jo en optegelsesprøve og så lyder det som om du viser nogle styles senere?
      I så fald så vil jeg sige at jeg ikke tror de spørger ind til den slags, det vigtigste for dem er at se den process der ligger bag det du laver og se hvordan du er kreativ og hvilken æstetik du har. Som udgangspunkt tror jeg at man tager mest fokus i optagelsesprøven og alt det den består af. De forventer ikke at få færdiguddannede designere ind på skolen, så den slags med tilskæring osv det lærer man hvis man kommer ind. Ingen tvivl om at det er nememre hvis man kan det i forevejen, men det er ikke umuligt uden🙂 er det et svar du kunne bruge til noget?

  8. Annabal said, on May 27, 2013 at 4:43 pm

    Ja, det er det. tak for det.
    Er ved at lærer om tilskæring og mønsterkonstruktion på skolen og er helt chokeret over hvor svært det. men det er jo bare med at lærer det.


Leave a Reply

