StyleSpelledBackwards

To be or not to be ….

Posted in Mixer, Spot on, Uncategorized by stylespelledbackwards on April 14, 2012

Jeg kan vel ikke benægte at det er LANG tid siden jeg har uploadet noget her på bloggen . Ærlig talt så har jeg haft travlt med en masse forskelligt , bla. skolen som tager en del tid ! Derudover må jeg nok også indrømme at jeg har overvejet om jeg overhovedet har lyst til at have en blog, nu hvor jeg føler det er noget alle har.

Jeg er dog kommet frem til den konklusion at jeg fortsætter og begynder at skrive og sætte billeder ind mere regelmæssigt.. Jeg vil dog sige at det måske ikke bliver vildt ofte jeg laver indlæg, men mere når der kommer noget op jeg rigtig gerne vil vise jer ! Fx. nye projekter fra skolen eller privat .

 

Vi skrives ved

Leave a Reply

