StyleSpelledBackwards

Tabernacle Twins

Posted in Inspiration, Mixer by stylespelledbackwards on August 11, 2012

Igår var jeg så heldig at overvære Tabernacle Twins og Adidas. Tabernacle Twins er jeg kæmpe fan af, og jeg har også allerede blogget om det før. Universet i kollektionerne er så smukt, og består af fantastiske farvesammensætninger og endnu mere fantastiske prints. Jeg blev meget positivt overrasket da vi i skolen skulle have et projekt hvor designeren bag Tabernacle, skulle være vores lærer, det var spændende og inspirerende fordi hun er så dygtig. Selve showet var meget gennemført og intet mindre end perfekt .
Adidas showet var også en lækker oplevelse, med tryg på; lækker. Et show der skilte sig lidt ud fordi stemningen var lidt mere uhøjtidelig og mere casual, plus at modellerne var pisse lækre, på en lidt beachy facon, hvis i forstår hvad jeg mener. I kan jo tjekke alle ugens show ud under copenhagen fashion week hjemmesiden.

Her får i lige et lille kig på Tabernacles show, og jeg vil råde jer til at holde øje med hende !

Leave a Reply

