StyleSpelledBackwards

NEW YORK

Posted in If I had the money I would buy..., Inspiration, Spot on by stylespelledbackwards on September 11, 2012

Hvis i ikke følger med på style.com nu når modeugen i New York er i fuld gang, så vil jeg lige vise jer alle mine favoritter.. Og der skal nok komme flere, i takt med at de kommer online! Man er vel lidt en fashion junkie🙂

Selvom jeg ikke har set en særlig stor del af det der kommer, så er der lige nu prints over alt og gerne blandet på kryds og tværs..

3.1 Phillim Lim’s kollektion er intet mindre end fantastisk. Virkelig smukke prints og farvesammensætninger. Stilen er afslappet og lækker, eller så afslappet som mn kan tillade sig at kald det, når det er mode på så højt plan.

Normalt er Diane Von Furstenberg ikke et modehus jeg holder specielt meget øje med. Men i denne tid med prints over det hele, tænkte jeg at det var en ide at tjekke kollektionen ud. Hun er jo kendt for at lave de smukkeste print, og det samme gjaldt i år:

 

I år ser jeg på de fleste shows og det er glædeligt overrasket at opdage at nogle af de modehuse som jeg har sat i bås, rent faktisk kan have en hel masse sejt at byde på. Dette gælder også BCBG Max Azaria, hvor den lette farverige og elegante stemning er meget tiltrækkende. Hvem ville ikke gerne klædes på i de kjoler på en rød løber?

Leave a Reply

