StyleSpelledBackwards

Livet.Er.Skønt

Posted in Look of the day, Mixer by stylespelledbackwards on December 21, 2012

Jeg har allerede lidt forberedt jer på at der var nogt fedt på vej.. Nu er det endeligt så meget på plads at jeg kan afsløre hvad det drejer sig om.
Jeg skal være stylist på XFactor, for alle Thomas Blachmans finalister ! YAY – det er så dejligt og lige den retning jeg gerne ville prøve at gå for alvor. Jeg skal gå i skole imens, så det bliver et par hårde måneder, men på en totalt fede måde. Jeg skal nok prøve at vise lidt billeder af det hele, selvom der jo er meget jeg ikke må vise eller afsløre ifht. selve programmet🙂

Oveni det , er min kæreste snart hjemme i DK igen, efter 4,5 måneder i californien. Det hele er DEJLIGT DEJLIGT DEJLIGT ! Håber også i har det fantastisk derude og glæder jer til jul.

 

21.12.12 nr 2 21.12.12

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lærke said, on December 22, 2012 at 9:17 am

    Ej hvor fedt! Tillykke!

  2. Cristina said, on December 25, 2012 at 8:14 pm

    Hvor dejligt! Tillykke! Håber det bliver godt🙂.


Leave a Reply

