StyleSpelledBackwards

Jul.Og.Kærlighed

Posted in Look of the day, Mixer, New stuff, Pelou by stylespelledbackwards on December 30, 2012

Min kæreste har været på udveksling i Californien i 4,5 måned og er endelig kommet hjem ! En grund til at det har stået lidt stille herinde.
Udover sig selv havde han en masse fine ting med hjem. De her seje Nike Free Kukini i en vild neon pink farve, er latterligt seje og oveni købet meget meget behagelige! Adidas Tshirten er lige det jeg manglede og der fulgte et par Adidas leggings med som i må se en anden dag.
I kommer ikke til at se alle mine gaver fra ham og min familie, men jeg kan sige at de alle var fantastiske, selvom man godt kan mærke at gaver bliver lidt mindre vigtige, når man bliver ældre. Anyways, her er et dagens billede med mine nye sko, min nye tshirt og mine “hjemmelavede” velourbukser.
Derudover har jeg fået den bedste gave… Min kæreste må kende mig meget godt, for han fandt denne Jeremy Scott x Adidas bluse med similisten.. Det var kærlighed ved første blik jeg sover næsten med den om natten🙂

IMG_9896 IMG_9894 IMG_9902 IMG_9903 IMG_9904

Leave a Reply

