StyleSpelledBackwards

Det.Nye.År.Bliver.Et.Godt.År

Posted in Look of the day, New stuff, Pelou by stylespelledbackwards on January 4, 2013

Rigtig godt forsinket nytår. Her ser i hvordan jeg å ud til nytår. Kjolen er ikke så nem at se på billederne så jeg har også lige lagt gammelt billede af den op, hvor man lidt tydeligere kan se kjolen, som jeg synes for et stykke tid siden (tiden flyver afsted). Jeg havde et dejligt nytår selvom det endte med lidt forkølelse og ondt i hovedet dagene efter! Jeg håber i har haft et fantastisk nytår og har mod på alt hvad det næste år vil bringe os. Jeg er i hvert fald ret sikker på at det bliver et spændende år, men bachelorkollektion på skolen, Xfactor og hvem ved hvad der ellers skal ske. Det må tiden vise. En ting er sikkert, jeg glæder mig.
Jeg fik i julegave disse smukke smukke øreringe fra Anton Heunis, af min far. Jeg har sukket over dem længe, og nu er de endeligt mine!

 

nytår12-13 aer-kjole-sort-silke-ballon-vandfald-kortøreringe seje anton heunis

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. lone kejser said, on January 20, 2013 at 11:10 am

    Hej kan du sende mig en mail, der er noget jeg ville høre dig om

    : )


Leave a Reply

