StyleSpelledBackwards

Min.Jakke.Er.Et.Telt

Posted in Inspiration, Look of the day, Spot on by stylespelledbackwards on January 10, 2013

Idag har været en fantastisk sjov dag. Min veninde Natascha og jeg (hun hjælper mig med Xfactor) har været rundt hos diverse showrooms og designere og kigge efter tøj til liveshows. Mange mange lækre ting, som jeg mest af alt havde lyst til at tage med hjem🙂

Min veninde havde denne Vibskov hængende i skabet, uden den blev brugt (!!!) og derfor har jeg fået lov at få den, hvis jeg syr nogle ting til hende. Den perfekte byttehandel! Især når jeg har ledt efter den i 100 år .

Jakken er altså Vibskob, bukserne er Moonspoon Saloon, skjorten er monki, skoene er Reebok og smykkerne er fra USA.

Vi var btw også forbi Moonspoon Saloon butikken på Holbergsgade, hvor de både har butik og syværksted. I kælderen fik vi lov at se på alle de ting de har lavet gennem tiderne, og jeg var ved at besvime😉

IMG_9988 IMG_9990 IMG_9991 IMG_9994

Leave a Reply

