StyleSpelledBackwards

Bambi.På.Bukserne

Posted in New stuff by stylespelledbackwards on February 2, 2013

Jeg var forbi Normann Copenhagen imorges. Til dem der ikke kender butikken, så er det en lækker butik, hvor der både er flotte møbler og ting til hjemmet, samt fantastiske tøj fra store designere.
Disse bukser fra mærket Risto, blev jeg nødt til at købe. Jeg har længe kigget på dem, og da jeg Idag blev tilbudt et rigtigt godt tilbud, kunne jeg ikke lade være.
Printet hedder “Bambi print”… Det er lidt hyggeligt.

20130202-215315.jpg

20130202-215336.jpg

20130202-215324.jpg

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anne / Spandabel said, on February 3, 2013 at 7:13 pm

    De er skide fantastiske, wow! Ville gerne trække i hele sættet, det ville skam ikke gøre noget. Jeg kommer måske til lige at linke til dig og låne et billede – håber det er ok?
    – Anne


Leave a Reply

