StyleSpelledBackwards

Min.Fødselsdag

Posted in Look of the day, Mixer, New stuff by stylespelledbackwards on February 16, 2013

Igår var det min fødselsdag, og mit i Xfactor travlhed fik jeg tid til at have den bedste dag.

Så i Xfactor? Karoline var iklædt Tabernacle Twins og så fantastisk ud i det!!  Det er et hårdt og tralvt job, men samtidig mega sjovt!

Jeg fik den SMUKKESTE gave af min dejlige kæreste, denne ring fra Mawi – jeg er forelsket , og nu ikke kun i ham !

mawi ring jeppe

Her er mine to outfits fra min fødselsdag..

Jeg elsker mine nye bambi bukser og min læderjakke fra Zara – dejligt med en hvid til forskel fra den klassiske sorte

IMG_0119 IMG_0124

 

Om aftene var vi inde og se Xf, hvor søde Zaina desværre røg ud .. Jeg synes ikke det var fair, men sådan er spillet jo desværre.

IMG_0130

Leave a Reply

