StyleSpelledBackwards

Stine.Goya.Showpieces.Kærlighed

Posted in If I had the money I would buy..., Inspiration, Mixer, Wanted by stylespelledbackwards on February 19, 2013

Showpieces fra Stine Goya’s seneste show, ligger pt herhjemme hos mig. De skal eventuelt bruges til XF, men det må tiden vise. Der er hele tiden mange ting i støbeskeen og ingen ved helt hvor det ender før i sidste øjeblik. Det er helt absurd smukt og jeg ville ønske jeg kunne beholde det hele…. Det er lidt hårdt at have så meget lækkert tøj omkring sig hele tiden, uden at kunne bruge det selv. Og ja, jeg ved godt det er STORE problemer jeg dealer med😉

IMG_0159 IMG_0156 IMG_0150 IMG_0151

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. maria said, on February 20, 2013 at 1:13 pm

    Har du en mail, som jeg kan kontakte dig på ang. tøjet i X Factor?
    /Maria – KIG IND


Leave a Reply

