StyleSpelledBackwards

Xfactor

Posted in Mixer, Pelou, Spot on by stylespelledbackwards on March 9, 2013

Igår havde havde Amanda, en bluse på af mit eget design. Jeg synes hun var smuk og ikke mindst var sangen rørende og gav gåsehud!

Amanda mit design xfactor

Se hele hendes sang her

Karoline var også helt fantastisk og hun er så sjov at style, fordi hun er med på den værste🙂

karoline xfactor pink Karoline tabernacle
Så kom Xtra Factor og Emil Thorup forbi og spurgte lidt om styling.. Lidt underligt at se sig selv på tv for første gang, men se det her

 

16 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Rikke said, on March 13, 2013 at 9:10 pm

    Hej, jeg blev helt forelsket i den bluse du designede til den smukke Amanda. Er det på nogen måde muligt selv af få syet sådan en?

  2. Mia said, on March 14, 2013 at 4:04 pm

    Hej! Er det muligt at du vil designe en mere – og hvad skulle det koste?🙂

  3. Dea said, on March 14, 2013 at 9:56 pm

    jeg vil også gerne høre mere vedr. blusen på mail:)

  4. julie.roland@me.com said, on March 15, 2013 at 9:05 am

    Hej, du må også gerne sende mig en mail om blusen til mig, den er simeplthen så fin🙂
    Virkelig fin og inspirerende blog du har !

  5. Marie Kirstine said, on March 15, 2013 at 8:08 pm

    Hej🙂

    Jeg har set X-factor i aften og kan forstå du er stylisten – kan du fortælle mig, hvor Karolines lyserøde palliet kjole er fra og om jeg evt. kunne få fat i sådan en?

    På forhånd, tak for hjælpen!

  6. Mette said, on March 16, 2013 at 5:38 pm

    Jeg kunne også godt tænke mig at høre mere vedrørende blusen🙂

  7. stylespelledbackwards said, on March 16, 2013 at 7:24 pm

    Hej alle
    Tak for interessen
    Jeg har sendt jer alle en mai!🙂

  8. helle said, on March 16, 2013 at 8:27 pm

    Hej, hvor er den fin din bluse! vil du ikke også sende mig en mail med info!?

  9. Fie said, on March 19, 2013 at 8:11 pm

    SUPER fed styling af Karoline 15. marts 2013! Hvor er den pink kjole med pailletter fra? Jeg ELSKEDE, at den var stylet med hvide sneaks!

  10. Anne-Sofie said, on March 23, 2013 at 10:58 am

    Jeg vil også meget gerne bede om en mail med info om den smukke, sorte bluse🙂

  11. Dorte Mandy von Papen said, on March 24, 2013 at 8:06 pm

    Super cool design;) Må jeg gerne få en mail med lidt mere Info om den lyserøde kjole.
    KH Dorte

  12. Maria Fast said, on March 25, 2013 at 11:48 pm

    Den bluse Amanda havde på er jo alt for smuk! Du må med glæde gerne sende en mail til mig med info:)

  13. Hanne Møller said, on April 2, 2013 at 4:17 pm

    Jeg er også meget interesseret i Amandas sorte bluse – den er bare super fin.
    Send mig gerne en email om yderligere information.

    Hanne🙂


Leave a Reply

