StyleSpelledBackwards

Sikke.Et.Show

Posted in Pelou by stylespelledbackwards on March 17, 2013

 

 

Der er ikke nogen tvivl om at jeg er i chok over at Amanda røg ud af Xfactor i fredags.. Det havde jeg ALDRIG set komme. Karoline kom dog videre i finalen, så nu er der fuld fokus på hendes styling til boxen i Herning på fredag. Jeg var ret vild med hende i fredags, sikke hun glitrer !

Det røde sæt er en buksedragt fra Adidas x Opening Ceremony og en vintage kjol ejeg har lavet om..

Den lyserøde pallietkjole har jeg selv designet. 
karoline adidas dragt xfactor
karoline adidas dragt xfactor karoline min lyserøde pallietkjole xf

9 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maike said, on March 17, 2013 at 12:47 pm

    Hej, faldte over din blog da jeg ledte efter Karolines Stine Goya outfit fra nogle shows tilbage som jeg var helt forelsket i. Følger bloggen siden da og du er virkelig inspirerende. Synes du er utrolig dygtig til at style deltagerne og jeg glæder mig til at se deres outfits hver fredag. Jeg vil eje hver enkelte ting Amanda og især Karoline har haft på:-)

  2. Sarah Mikaela said, on March 17, 2013 at 4:14 pm

    Du er vild, hun er altid bare så flot! Good job !!

  3. Camilla said, on March 18, 2013 at 11:36 am

    Jeg er helt tosset med den lyserøde pallietkjole og har lige den der “den-må-jeg-bare-eje”-følelse! Det er ikke en, du kunne finde på at sælge ud af? Jeg er SÅ tosset med den.. Fuldstændig forelsket i den – jeg ved ikke, om du kan fornemme det?😉

  4. Anne-Sofie said, on March 20, 2013 at 6:34 pm

    Den lyserøde pallietkjole var simpelthen så fin!
    – nu har ledt hele nettet igennem, så håber du har tid at svare, men leopardskjorten Amanda havde på, hvor er den fra?🙂

  5. Nanna said, on March 23, 2013 at 4:10 am

    Jeg er nød til at vide hvor den fine palietkjole Karoline havde på under hendes sidste nummer i X factor finalen er fra? Den med flere forskellige farver.
    Håber du kan hjælpe!!

    • stylespelledbackwards said, on March 24, 2013 at 4:24 pm

      Det er en kjole fra French Connection som jeg har lånt på et showroom, så jeg tror desværre ikke den er mulig at få fat i😦


Leave a Reply

