StyleSpelledBackwards

Mere.London.Meget.Mere.Stof

Posted in Uncategorized by stylespelledbackwards on April 16, 2013

Igår fandt jeg det sejeste stof – jeg gik lidt i ekstase (lidt nørdet ja) og købte massere!! Derudover fik jeg købt en masse andre lækre ting som jeg glæder mig til at vise jer .

Med sådan et blomstersuit fik jeg mange sjove henvendelser , en sød og fuld mand fik i hvert fald med meget britisk accent sagt: I LOVE IT, I SIMPLY LOVE IT, LOVE IT LOVE IT LOVE IT!

Jeg elsker stadig London lige så meget som jeg de andre gange jeg har været her og det bliver ikke sidste gang.

_MG_0680 _MG_0681 _MG_0686 _MG_0702 _MG_0705 _MG_0716 _MG_0728 IMG_0236 IMG_0239

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cæcilie Dyrup said, on April 16, 2013 at 4:13 pm

    Hej Pernille:)

    Hvorhenne i London kan du finde de fantastiske stofbikse? Selv er jeg midt i min egen BA på Kolding Designskole, og har desværre købt for lidt stof i Paris – derfor er London liiidt billigere/nemmere at tage til når man bor i det kolde jydeland.

    For at fortælle noget sjovt er din (bonus?)mor, Marit, min gamle designlærer fra HTX i Kolding. Hils hende og giv hende en krammer:)

    Held og lykke med kollektionen
    //Cæcilie

    ps. Følg evt. os fra Kollebolle i vores BA-struggle på http://dskd-ba13.tumblr.com/

  2. Cecilie said, on April 18, 2013 at 9:33 am

    Jeg elsker det også. Og alt andet på din blog også!
    Skal også rocke flere sæt her i de dejlige forårsvejr! Juhuu


Leave a Reply

