StyleSpelledBackwards

Bachelor.fotoshoot

Posted in Editorial, Mixer, Pelou by stylespelledbackwards on June 23, 2013

Imorgen skal jeg til bachelor eksamen på designskolen. Alt er klart, og jeg glæder mig til at have tid til at have et liv igen🙂
Her er nogle af billederne fra det fotoshoot jeg har lavet til projektet.

Konceptet er at jeg vil blande 80’ernes hiphop kultur, med dele af haute couturens univers. I store træk blander jeg fjer, palietter, rhinestone og flæser, med sweatpants, tanktops, dunjakker mm.

Her er resultatet.billeer til bloggen billeer til bloggen2 billeer til bloggen3 billeer til bloggen4 billeer til bloggen5 billeer til bloggen6 billeer til bloggen7 billeer til bloggen8

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sidsel said, on June 23, 2013 at 4:08 pm

    wowwww!!!!!

  2. hw said, on June 23, 2013 at 4:45 pm

    Det er for fedt! Elsker elsker elsker virkelig kontrasterne! og puha den der dunjakke på have taget laaang tid! Virkelig meget held og lykke med eksamen!

  3. Barbara said, on June 23, 2013 at 4:59 pm

    Hvor er det blevet godt, og vildt fede billeder!!!
    Held og lykke i morgen, krydser fingre for dig :)) XXX

  4. Ditte Sørensen said, on June 23, 2013 at 9:47 pm

    Det er virkelig fedt! godt gået!

  5. Helene L. said, on June 24, 2013 at 10:41 am

    Hvor er det sejt!! Elsker virkelig mikset mellem glimmer og hip hop. Held og lykke med eksamen!

  6. Nanna Hansen said, on June 24, 2013 at 8:04 pm

    FUCK hvor er det nice… kæmpe respekt herfra!!!


Leave a Reply

